Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

נשיא בלארוס : נשיא בלארוס רוסיה ופולין מתערבות בבחירות לנשיאות וואלה חדשות, אלכסנדר לוקשנקו באמירה אנטישמית חריגה.

נשיא בלארוס : נשיא ×'לארוס רוסי×" ופולין מתער×'ות ×'×'חירות לנשיאות וואל×" ×—×"שות, אלכסנדר לוקשנקו באמירה אנטישמית חריגה.. כל מה שרצית לדעת על נשיא בלארוס: התבטאות אנטישמית בוטה של נשיא בלארוס, אלכסנדר לוקשנקו: המתח בין מנהיג בלארוס ומדינות המערב גובר בעקבות ההתקוממות העממית במדינה • מדינות אירופה החליטו להטיל סנקציות על לוקשנקו ושותפיו. במהלך נאומו לכבוד יום העצמאות בבלארוס, כשדיבר על שואת העם הבלארוסי הוסיף כי היהודים הצליחו לגרום לכל העולם להשתחוות לפניהם ואף אחד היום לא יעז להרים קול. היהודים הצליחו לגרום לכל העולם להתרפס בפניהם ואיש לא יעז להכחיש את השואה.ערוץ 7.

נשיא בלרוס ביקש לדון עמם בסדרת רפורמות בחוקה הבלארוסית כדי לעצור את המחאות. נשיא רפובליקת בלארוס הוא ראש המדינה הבלארוסית, התפקיד נוצר ב⁻1994 בהתאם לחוקת המדינה, כשבתואר שירות הביטחון של נשיא בלארוס הוא גוף רשמי בבלארוס האחראי לאבטחת נשיא בלארוס ובכירים נוספים במדינה. במהלך נאום לכבוד יום העצמאות של בלארוס, נשא בראשית השבוע, ערב יום העצמאות הבלארוסי, שיגר נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, איגרת ברכה לרגל יום. מדובר בהצעת הפשרה הגדולה ביותר שניפק לוקשנקו מאז תחילת המחאה העממית הענקית נגדו בחודש אוגוסט, והיא עשויה. מפגינים ועיתונאים נעצרו במהלך הפגנות שפרצו בבירה מינסק ובערים.

×'לארוס ×
×'לארוס ×"×"יקטטור ×"אחרון של אירופ×" ×–×›×" ×'×›×"ונ×" חמישית וואל×" ×—×"שות from img.wcdn.co.il
נשיא בלארוס, אלכסנדר לוקשנקו, אומר כי המשקיעים הפוטנציאליים בחברת האשלג הרוסית אורלקלי מעוניינים לחדש את קרטל האשלג ממנו פרשה החברה ביולי. יציאת אזרחים ותושבי קבע ישראליים למדינות הבאות אסורה (פרט למקרים מיוחדים): נשיא בלארוס לוקשנקו בהתבטאות אנטישמות חריפה: הנשיא השנוי במחלוקת תקף את היהודים בטקס העצמאות של בלארוס, יומיים בלבד לאחר שקיבל ברכה רשמית מהנשיא ריבלין. נשיא רפובליקת בלארוס הוא ראש המדינה הבלארוסית, התפקיד נוצר ב⁻1994 בהתאם לחוקת המדינה, כשבתואר שירות הביטחון של נשיא בלארוס הוא גוף רשמי בבלארוס האחראי לאבטחת נשיא בלארוס ובכירים נוספים במדינה. נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו בא אל בית הכלא במינסק על מנת להיפגש עם 11 ממנהיגי האופוזיציה וההפגנות שנעצרו בשבועות האחרונים. היהודים הצליחו לגרום לכל העולם להתרפס בפניהם. הנשיא בלארוס הגיע ביום שני לביקור באחד המפעלים שנמצאים בבעלות הממשלה, בבירה מינסק, כחלק משגרת יומו.

נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו בא אל בית הכלא במינסק על מנת להיפגש עם 11 ממנהיגי האופוזיציה וההפגנות שנעצרו בשבועות האחרונים.

במהלך נאום לכבוד יום העצמאות של בלארוס, נשא בראשית השבוע, ערב יום העצמאות הבלארוסי, שיגר נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, איגרת ברכה לרגל יום. מדובר בהצעת הפשרה הגדולה ביותר שניפק לוקשנקו מאז תחילת המחאה העממית הענקית נגדו בחודש אוגוסט, והיא עשויה. יציאת אזרחים ותושבי קבע ישראליים למדינות הבאות אסורה (פרט למקרים מיוחדים): המתח בין מנהיג בלארוס ומדינות המערב גובר בעקבות ההתקוממות העממית במדינה • מדינות אירופה החליטו להטיל סנקציות על לוקשנקו ושותפיו. הנשיא בלארוס הגיע ביום שני לביקור באחד המפעלים שנמצאים בבעלות הממשלה, בבירה מינסק, כחלק משגרת יומו. במהלך נאומו לכבוד יום העצמאות בבלארוס, כשדיבר על שואת העם הבלארוסי הוסיף כי היהודים הצליחו לגרום לכל העולם להשתחוות לפניהם ואף אחד היום לא יעז להרים קול. נשיא בלארוס לוקשנקו נאם ביום העצמאות של מדינתו: נשיא בלארוס, אלכסנדר לוקשנקו, אומר כי המשקיעים הפוטנציאליים בחברת האשלג הרוסית אורלקלי מעוניינים לחדש את קרטל האשלג ממנו פרשה החברה ביולי. נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו אמר כי ארצו סיכלה מזימה זרה שנועדה לבצע מהפכה במדינה, במקביל למעצר יריבו העיקרי לקראת הבחירות לנשיאות באוגוסט. ברזיל, דרום אפריקה, הודו, מקסיקו, רוסיה, ארגנטינה, בלארוס, אוזבקיסטן, ספרד וקירגיזסטן (איסור היציאה לא יחול על מי שיטוס. אלכסנדר לוקשנקו באמירה אנטישמית חריגה. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for נשיא בלארוס. היהודים הצליחו לגרום לכל העולם להתרפס בפניהם ואיש לא יעז להכחיש את השואה.ערוץ 7.

אוזבקיסטן אוסטריה אוקראינה אזרביג'אן איחוד האמירויות הערב איטליה איי סיישל איסלנד אירלנד אלבניה ארמניה ארצות הברית אתיופיה בולגריה בחריין בלארוס בלגיה בריטניה גיאורגיה גרמניה דנמרק דרום אפריקה האיים. במהלך הנאום התייחס ליהודים וסיפק אמירה מעוררת מחלוקת. נשיא בלארוס אלכסנדר לוקאשנקו נשא שלשום (שבת) נאום לרגל יום העצמאות של מדינתו. בתגובה השיב להם נשיא המדינה כי התחייב לעשות זאת בהמשך. נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו בא אל בית הכלא במינסק על מנת להיפגש עם 11 ממנהיגי האופוזיציה וההפגנות שנעצרו בשבועות האחרונים.

N12 נשיא ×'לארוס ×'עק×'ות ×
N12 נשיא ×'לארוס ×'עק×'ות ×"עיצומים ננתק את ×"רכי ×"×'יש×" from img.mako.co.il
הנשיא בלארוס הגיע ביום שני לביקור באחד המפעלים שנמצאים בבעלות הממשלה, בבירה מינסק, כחלק משגרת יומו. מנהיג בלארוס לוקשנקו, שמכונה הדיקטטור האחרון באירופה, עצר את בכירי האופוזיציה שרצו להתמודד נגדו בבחירות לנשיאות שיהיו באוגוסט. נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו הצהיר בסוף השבוע כי יפרוש מתפקידו אחרי שתאומץ חוקה חדשה למדינה. ברזיל, דרום אפריקה, הודו, מקסיקו, רוסיה, ארגנטינה, בלארוס, אוזבקיסטן, ספרד וקירגיזסטן (איסור היציאה לא יחול על מי שיטוס. הדוברות של נשיא בלארוס מעדכנת כי הנשיא פנה לחברי ממשלתו וביקש מהם להפעיל לחץ על הרשויות באוקראינה שיאפשרו את כניסת החסידים וכי מדינתו מתחייבת לדאוג לכניסתם ויציאתם בצורה בטוחה. במהלך נאום לכבוד יום העצמאות של בלארוס, נשא בראשית השבוע, ערב יום העצמאות הבלארוסי, שיגר נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, איגרת ברכה לרגל יום. במהלך נאומו לכבוד יום העצמאות בבלארוס, כשדיבר על שואת העם הבלארוסי הוסיף כי היהודים הצליחו לגרום לכל העולם להשתחוות לפניהם ואף אחד היום לא יעז להרים קול. רפובליקת בֵּלָארוּס, ובקיצור בלארוס ולעיתים גם בֵּלוֹרוּסְיָה או רוּסְיָה הַלְּבָנָה (בבלארוסית:

נשיא בלארוס המכהן, אלכסנדר לוקשנקו, שלטענת האופוזיציה נבחר בבחירות מזויפות לפני כחודש, החליף שורה של בכירים בתחום ביטחון הפנים, בהם ראש השירות החשאי וראש מועצת הביטחון.

מפגינים ועיתונאים נעצרו במהלך הפגנות שפרצו בבירה מינסק ובערים. הנשיא בלארוס הגיע ביום שני לביקור באחד המפעלים שנמצאים בבעלות הממשלה, בבירה מינסק, כחלק משגרת יומו. ברזיל, דרום אפריקה, הודו, מקסיקו, רוסיה, ארגנטינה, בלארוס, אוזבקיסטן, ספרד וקירגיזסטן (איסור היציאה לא יחול על מי שיטוס. מדובר בהצעת הפשרה הגדולה ביותר שניפק לוקשנקו מאז תחילת המחאה העממית הענקית נגדו בחודש אוגוסט, והיא עשויה. רפובליקת בֵּלָארוּס, ובקיצור בלארוס ולעיתים גם בֵּלוֹרוּסְיָה או רוּסְיָה הַלְּבָנָה (בבלארוסית: נשיא בלרוס ביקש לדון עמם בסדרת רפורמות בחוקה הבלארוסית כדי לעצור את המחאות. נשיא בלארוס אלכסנדר לוקאשנקו נשא שלשום (שבת) נאום לרגל יום העצמאות של מדינתו. הנשיא השנוי במחלוקת תקף את היהודים בטקס העצמאות של בלארוס, יומיים בלבד לאחר שקיבל ברכה רשמית מהנשיא ריבלין. נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו הצהיר בסוף השבוע כי יפרוש מתפקידו אחרי שתאומץ חוקה חדשה למדינה. נשיא בלארוס המכהן, אלכסנדר לוקשנקו, שלטענת האופוזיציה נבחר בבחירות מזויפות לפני כחודש, החליף שורה של בכירים בתחום ביטחון הפנים, בהם ראש השירות החשאי וראש מועצת הביטחון. ביום שישי שעבר, קיים נשיא בלארוס, אלכסנדר לוקאשנקו מסיבת עיתונאים מיוחדת ששודרה ברדיו הממלכתי. התבטאות אנטישמית בוטה של נשיא בלארוס, אלכסנדר לוקשנקו: מנהיג בלארוס לוקשנקו, שמכונה הדיקטטור האחרון באירופה, עצר את בכירי האופוזיציה שרצו להתמודד נגדו בבחירות לנשיאות שיהיו באוגוסט.

נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו אמר כי ארצו סיכלה מזימה זרה שנועדה לבצע מהפכה במדינה, במקביל למעצר יריבו העיקרי לקראת הבחירות לנשיאות באוגוסט. במהלך נאומו לכבוד יום העצמאות בבלארוס, כשדיבר על שואת העם הבלארוסי הוסיף כי היהודים הצליחו לגרום לכל העולם להשתחוות לפניהם ואף אחד היום לא יעז להרים קול. רפובליקת בֵּלָארוּס, ובקיצור בלארוס ולעיתים גם בֵּלוֹרוּסְיָה או רוּסְיָה הַלְּבָנָה (בבלארוסית: נשיא בלרוס ביקש לדון עמם בסדרת רפורמות בחוקה הבלארוסית כדי לעצור את המחאות. נשיא בלארוס אלכסנדר לוקאשנקו נשא שלשום (שבת) נאום לרגל יום העצמאות של מדינתו.

כל ×
כל ×"אפשרויות שלו ×'רועות אך פוטין לא יוותר על ×'לארוס וואל×" ×—×"שות from img.wcdn.co.il
מדובר בהצעת הפשרה הגדולה ביותר שניפק לוקשנקו מאז תחילת המחאה העממית הענקית נגדו בחודש אוגוסט, והיא עשויה. אוזבקיסטן אוסטריה אוקראינה אזרביג'אן איחוד האמירויות הערב איטליה איי סיישל איסלנד אירלנד אלבניה ארמניה ארצות הברית אתיופיה בולגריה בחריין בלארוס בלגיה בריטניה גיאורגיה גרמניה דנמרק דרום אפריקה האיים. ברזיל, דרום אפריקה, הודו, מקסיקו, רוסיה, ארגנטינה, בלארוס, אוזבקיסטן, ספרד וקירגיזסטן (איסור היציאה לא יחול על מי שיטוס. היהודים הצליחו לגרום לכל העולם להתרפס בפניהם. נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו אמר כי ארצו סיכלה מזימה זרה שנועדה לבצע מהפכה במדינה, במקביל למעצר יריבו העיקרי לקראת הבחירות לנשיאות באוגוסט. נשיא רפובליקת בלארוס הוא ראש המדינה הבלארוסית, התפקיד נוצר ב⁻1994 בהתאם לחוקת המדינה, כשבתואר שירות הביטחון של נשיא בלארוס הוא גוף רשמי בבלארוס האחראי לאבטחת נשיא בלארוס ובכירים נוספים במדינה. נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו הצהיר בסוף השבוע כי יפרוש מתפקידו אחרי שתאומץ חוקה חדשה למדינה. במהלך נאומו לכבוד יום העצמאות בבלארוס, כשדיבר על שואת העם הבלארוסי הוסיף כי היהודים הצליחו לגרום לכל העולם להשתחוות לפניהם ואף אחד היום לא יעז להרים קול.

נשיא בלארוס לוקשנקו בהתבטאות אנטישמות חריפה:

נשיא בלארוס אלכסנדר לוקאשנקו נשא שלשום (שבת) נאום לרגל יום העצמאות של מדינתו. בתגובה השיב להם נשיא המדינה כי התחייב לעשות זאת בהמשך. רפובליקת בֵּלָארוּס, ובקיצור בלארוס ולעיתים גם בֵּלוֹרוּסְיָה או רוּסְיָה הַלְּבָנָה (בבלארוסית: מניית כיל מטפסת היום בבורסה בתגובה לדבריו של לוקשנקו. במהלך נאום לכבוד יום העצמאות של בלארוס, נשא בראשית השבוע, ערב יום העצמאות הבלארוסי, שיגר נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, איגרת ברכה לרגל יום. נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו הצהיר בסוף השבוע כי יפרוש מתפקידו אחרי שתאומץ חוקה חדשה למדינה. נשיא בלארוס השמיע בשידור אמירות אנטישמיות בוטות נגד היהודים ונגד מדינת ישראל. הדוברות של נשיא בלארוס מעדכנת כי הנשיא פנה לחברי ממשלתו וביקש מהם להפעיל לחץ על הרשויות באוקראינה שיאפשרו את כניסת החסידים וכי מדינתו מתחייבת לדאוג לכניסתם ויציאתם בצורה בטוחה. יהודים הצליחו לגרום לכל העולם להתרפס בפניהם. הנשיא בלארוס הגיע ביום שני לביקור באחד המפעלים שנמצאים בבעלות הממשלה, בבירה מינסק, כחלק משגרת יומו. נשיא בלארוס המכהן, אלכסנדר לוקשנקו, שלטענת האופוזיציה נבחר בבחירות מזויפות לפני כחודש, החליף שורה של בכירים בתחום ביטחון הפנים, בהם ראש השירות החשאי וראש מועצת הביטחון. נשיא רפובליקת בלארוס הוא ראש המדינה הבלארוסית, התפקיד נוצר ב⁻1994 בהתאם לחוקת המדינה, כשבתואר שירות הביטחון של נשיא בלארוס הוא גוף רשמי בבלארוס האחראי לאבטחת נשיא בלארוס ובכירים נוספים במדינה. מדובר בהצעת הפשרה הגדולה ביותר שניפק לוקשנקו מאז תחילת המחאה העממית הענקית נגדו בחודש אוגוסט, והיא עשויה.

נשיא בלרוס ביקש לדון עמם בסדרת רפורמות בחוקה הבלארוסית כדי לעצור את המחאות בלארוס. ביום שישי שעבר, קיים נשיא בלארוס, אלכסנדר לוקאשנקו מסיבת עיתונאים מיוחדת ששודרה ברדיו הממלכתי.